Drobečková navigace

Nezapomenutelný trek pro každého – i pro vás „Naše poslání je jasné,“ říká Carl Hård af Segerstad, Brand Event Manager společnosti Fjällräven. „Je to inspirovat a po­vzbudit více lidí, aby trávili čas v přírodě. Takže to, co v podstatě začal Åke Nordin, náš zakladatel, který v 70. letech pozval skupiny lidí, aby s jeho novými funkčními, odolnými oděvy a výbavou trávili čas venku, zůstalo s námi a přerodilo se v první akci Fjällräven Classic ve Švédsku v roce 2005. Dnes pořádáme akce Classic také v sedmi dalších zemích; USA, Hongkongu, Německu, Korei, Spojeném království, Dánsku a Číně. A další země jsou ve fázi plánování.“

Pokud jste o Fjällräven Classic ještě nesly­šeli, jedná se o každoroční trekovou událost, kde lidé z různých sfér dostanou šanci poznat treking ve stylu Fjällräven – nesou si vlastní vybavení, stavějí si stan, vaří si jídlo a jdou vlastním tempem, ale zároveň spolu s ostat­ními ke společnému cíli. Skutečná délka treků nebo počet dní, po které treky trvají, se liší v závislosti na zemích a samozřejmě podle tempa vaší chůze. Jedna věc, kterou však mají všechny treky společnou, jsou velké úsměvy na tvářích všech, kdo dorazí do cíle.
„Za ta léta jsme si všimli, že účast na Fjäll­räven Classic vám dodá nevídanou energii a sílu. Nejenže si prohloubíte své dovednosti a zkušenosti při pobytu venku, ale získáte také jistotu, že se o sebe dokážete postarat. Nosit a používat vybavení, které potřebujete v divoči­ně, vás nutí růst jako lidskou bytost,“ říká Carl.
Dalším pozitivním aspektem akce Fjällräven Classic, na který rád upozorňuje, je prokázaná skutečnost, že čím více času lidé tráví v přírodě, tím více ji chtějí chránit.

Doufáme, že nepřímo inspirujeme více lidí, aby si nejen užili přírodu stejně jako my, ale aby ji také respektovali.